عضو کمیسیون اجتماعی مجلس؛ نمی توان جامعه را از فناوری های ارتباطی محروم کرد/

پایگاه خبری تفرش:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر فرآیندی که در زمینه ارتباطات اجتماعی وجود دارد می تواند مفید و یا مضر باشد ولی باید دید چگونه از آن استفاده می شود بنابراین نمی توان جامعه را از داشتن تکنولوژی محروم کرد.

 

عباس صلاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، درباره تاثیرات نامطلوب بکارگیری شبکه های اجتماعی بر جامعه، افزود: نمی توان به دلیل وجود برخی مضرات شبکه های اجتماعی، دور همه این ابزارها را خط کشید.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند با ایجاد فضای سالم و بهره گیری از توان متخصصان داخلی و متولیان این امور، فیلترینگ را درخصوص برخی از شبکه های مضر اعمال کند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر نمی توان وارد حریم خصوصی افراد شد و آنان را از استفاده از تکنولوژی محروم کرد، بنابراین باید حد و مرزی برای بهره گیری از این فناوری ها مشخص و تعیین شود.

صلاحی خاطرنشان کرد: شبکه هایی که برای جامعه ضرر دارد و به آن خدشه وارد می کند و از لحاظ عقیدتی و فرهنگی مناسب نیست باید کنترل شود ولی در خصوص سایر موارد مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: یکی از موارد توسعه در هر جامعه امکان دسترسی به اطلاعات است ولی شبکه هایی که مضر هستند و با اعتقادات ما همخوانی ندارند، قطعا اثرات منفی در جامعه برجای خواهند گذاشت که باید کنترل شوند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:6 | نویسنده : میثم اله وردی |